31 august, 2009

Seitsmes leivategu

Mulle on hakanud meeldima selline leivateo päev, et hommikul panen juuretise käärima (tavaliselt reede hommikul) ja õhtul peale tööd tulen koju leiba küpsetama. Tavaliselt õhtul kella kümneks olen ikka lõpetanud. Kui ma sõidan näiteks maale vanemate juurde ja on "leivateonädal", siis võtan juuretise ja oma vormid sinna kaasa. Seni on see süsteem toiminud väga hästi ja sobib mu päevakavaga.
Reede oli siis jälle leiva-teo-päev ja seekord tegin kaks lisanditega ja ühe lisanditeta rukkileiva. Ääre pealt unustasin juuretise võtta! Sellepärast on ka see üks leib nii väike, tõstsin veel vormist juuretise jaoks eraldi
karpi :)
Vasakpoolne on pirni-parmesanileib ja parempoolne on kuivatatud tomatite ja oliividega leib. Tomatid ei ole õlis vaid lihtalt kuivad tomatid.
Just in case, if someone would like to read in english:) Friday was my bread-making-day. Usually i put leaven to go in the morning and in the evening after work, i'll start baking. Last Fridays breads were with pear-parmesan cheese, sundried tomatos and black olives and last small one just without any flavors. All tasted super as usually! :)

3 kommentaari:

Katie (Lemon Jitters) ütles ...

Thanks for the English! :) They look delicious!

kädi ütles ...

Need leivad näevad lihtsalt nii maitsvad välja et läbi ekraani pistaks nahka :D
Jõuaks ma siis ise ka kunagi leivateoni.
Väga tubli!

Kuutydruk ütles ...

See leivategu pole üldse nii hirmus raske kui arvatakse. See võtab aega, aga keerulist ega rasket pole seal midagi :) Võta aga julgus kokku ja proovi järele!