18 mai, 2009

Muffinid

Praegusel hetkel on asjalood nii, et ainukesed magusad asjad, mis mul enam-vähem alati välja tulevad on muffinid ja küpsisetort :)
Surfates kokandusblogides leidsin ühe huvitava muffiniretsepti. Lugesin selle läbi ja mõtlesin, et hmm... sellega peaksin ma küll hakkama saama ja tundus, et maitse on huvitav ja erinev tavapärastest muffinitest, mida ma teinud olen.
Juba mõnda aega olen mõelnud, et võiks omale minimuffinivormi osta. Ja selles retseptis oli samuti neid kasutatud. Mõeldud-tehtud. Läksin õhtul Kaupsi ja ostsin sealt omale minimuffinivormi.

Kuna nädalavahetusel oli ka üks sünnipäev tulemas, mõtlesin neid sinna külakostiks kaasa võtta.
Minimuffinid on üliarmsad! Nad on nii nunnult pisikesed ja mu meelest nii paras amps. Vahel tundub üks terve muffin ära süüa kuidagi liiga palju, aga need minid on väga armsad ja nunnud ja parajad :)
Retsept pärit Smitten Kitcheni kodukalt.


Vaarika-sidrunimuffinid /55tk (mini)
1Ü/tk
260ml suhkrut, jagatud
4spl riivitud sidrunikoort (kahelt suurelt sidrunilt)
470ml jahu
2 1/2 tl küpsetuspulbrit

3/4 tl soola
100g võid või margariini, toatemperatuuril
1 suur muna

240ml maitsestamata jogurtit
2tl vanilje ekstrakti
500ml värskeid vaarikaid (või külmutatud)
Kuumuta ahi 190 kraadini. Sega 30ml suhkrut ja sidruni koor väikeses kausis kuni suhkur on kergelt niiske.
Sega jahu, küpsetuspulber ja sool väikeses kausis.
Vahusta mikseriga või 240ml suhkruga. Lisa muna, jogurt, vanilje ja sidrunisuhkur. Sega juurde jahusegu.
Tõsta taigen paberiga vooderdatud vormidesse. Aseta iga suure muffini peale 4 vaarikat, väikestele 1.
Küpseta muffinid kergelt pruuniks, et tikk tuleks välja puhtana, umbes 15min väikseid (20min suuri).

1 kommentaar:

kratu ütles ...

väga head muffinid olid. ja just see ka, et nad on sellised ühe ampsu omad. mulle ei meeldi eriti saia järada ja seetõttu on suurte muffinite söömine alati selline... no ütleme, et katsumus. kuigi nad on ju head. aga sellised pisikesed on just parajad.