17 märts, 2009

Tsitrusekoorija

Hiljuti ostsin omale tsitrusekoorija. Ma olin selle olemasolust ka varem teadlik, kuid leidsin, et saan ka tavalise peenikese riiviga hakkama. Jõulude paiku aga rääkis üks mu tädi, kuidas tema seda igalt poolt taga otsib ja kusagilt saada ei ole. Tallinnast sain selle aga vähese vaevaga, ostsin tädile, emale ja endale kah. Ja eile siis esimest korda proovisin. Ja ma ütlen teile ausalt, ma ei mõtlegi enam riivi kasutada sidrunikoore eemaldamiseks. Selle riistapuuga läks kogu protsess väga libedalt ja ma sain kätte selle kõige parema osa. Tavalise riiviga kipub ikka seda valget osa ka minema. Aga mu uue köögilemmikuga seda ei olnud. Väga tänuväärt köögividin. Minu oma on selline, millel on need pisemad augukesed koorimiseks ja üks suurem auk "ilukriipsu" (ma ei oska seda muud moodi nimetada) tõmbamiseks. Vähisabakuskussi valmistamisel kasutasin seda esimest korda. Pildil on näha neid ilusaid kollaseid ribakesi.

2 kommentaari:

R. ütles ...

No lõpuks ometi :)!
Ma pean ka sellise oma emale kusagilt hankima, aga seni pole kusagil silma hakanud, äkki jagad infot, kust sellist saab?

Kuutydruk ütles ...

Tsitrusekoorija sain Tallinna Kaubamajast, maksis 49kr :)