20 juuli, 2009

Viies leivategu

Pilt läheb klikates suuremaks

Leivad lähevad iga korraga aina paremaks. Nii maitselt kui ka välimuselt ning ka konsistentsi poolest. Esimene sats oli suht-koht kuiv ja pealt kõrbenud. Lisaks üritas tainas minema joosta. Teine kord tuli juba parem, aga leivad ei tahtnud ikkagi vormi ära mahtuda ja kerkisid ahjus seeneks. Ja nii aina edasi kuni nüüd viimase korrani. Seekord olen ma 100% kõigi leibadega väga rahul. Pealt ei ole kõrbenud, seest ei ole ei kuivad ega nätsked, seest samuti õhulised ning maitse poolest samuti väga head. Isegi nii maitsvad, et suutsime meeslemmikuga ühe päevaga peaaegu kõik leivad ära süüa. Igast jäi umbes kolmandik alles, niiet sain ka tulevastele mehevanematele ja üleõue perele maitsta anda. Nii kiirelt pole leivad varem otsa saanud :) Mul on tunne, et pean homme-ülehomme uuesti leivateo ette võtma. Ostsin eile maherukkijahu. Prooviks, kuidas sellega välja tuleb.

Aga seekordsed leivad siis vasakult:
1. Pruunide šampinjonide ja sibulaga
2. Päikesekuivatatud tomatite ja kapparitega
3. Sinihallitusjuustu ja ananassiga

Reedel sain ka kätte oma kauaoodatud suure savikausi Mõisakeraamikalt. Tellisin selle, kui käisin Harmoonikumis leivakursusel. Selles oli hulka mõnusam taigent sõtkuda, sest kauss püsis laua peal, mitte ei hüpanud kogu aeg kaasa. Samuti tuli taigen kausiseintelt kergemini lahti, kui taigent vormi tõstsin.

2 kommentaari:

Ragne ütles ...

sa nagu mina- sul ka hasart katsetada erinevate täidistega. Ma olen tavaliselt täitsa kannatamatu kui leib ahjust tuleb ja saan proovida jälle uusi maitseid. Täna hommikul võtsin just ahjust välja camemberti ja eesti juustuga leiva - väga supper!

Kuutydruk ütles ...

Just :) Seni ei ole veel kiusatust olnud, et teeks midagi, mis varem juba tehtud.

Mul ka kapis kotitäis kukeseeni. Peaks sinu kukeseenepirukast omale ilma lihata versiooni tegema.