18 veebruar, 2009

Sõbrapäeva tort

Tunnustus minu abikaasakandidaadile! Ta tõesti üllatas mind sõbrapäeva hommikul.
Tal oli plaanis õhtul kodus ära minna kooli juubelikokkutulekule. Ma ütlesin selle peale, et no vaatame seda asja, et hommikul pannkoogid moosiga äratuseks ja mõni hea kingitus ei tee ka paha ja siis äkki võib-olla tõesti... :) No ja tema võttis seda kohe sõna-sõnalt! Selle väikese erinevusega, et pannkooke ei tulnudki, tuli hoopis tort! Ja veel nii maitsev ja nii hea ja nii täiesti üllatav kui üldse olla saab. Tema puhul on see väga suur asi, kuna ta ei ole tegelikult üldse mingi köögis toimetaja. Ta küll aitab mind vahel, aidates hakkida-pesta midagi, aga päris söögitegija ta veel ei ole (ma ei ole selles osas ka lootust veel kaotanud, et ta kunagi mulle ka õhtusöögi valmistab).
Igal juhul, siin siis minu Muska küpsisetort, palun... :)

P.S
Pannkoogid olid ka plaanis, aga kuna hommikul oli köök nii hõivatud, siis jäid need ära.

Kommentaare ei ole: