14 oktoober, 2009

Olen olemas :)

Ei ole kuhugi kadunud, teen ikka süüa, aga ei midagi ülesmärkimisväärset. Salatit kuskussiga, paar tatraputru jne :) Sellised asjad, mille saab külmalt või lihtsalt kuuma veega üle kallates valmis.
Vahepeal juhtus lihtsalt selline kole lugu, et meil läks pliit katki. Aga nüüd on see probleem lahendatud. Eile tegin taas leiba. Seekord viin kõik vennale :) Ta juba ammu palus, et ma teeks talle. Praegu lõhnab leivakott laua kõrval, tahaks hirmsasti ampsu võtta :)
Järgmisel nädalal hakkan jälle korralikuks ja hakkan taas toidublogimisega ka tegelema. Viimasel ajal olen oma kästiööpoega tegelenud ja sellega seoses teises blogis rohkem aktiivsem olnud.
Siis veel sellised uudised, et tunneli lõpust paistab valgus ja valguse juures paistab minu esimene köök. See on alles väga väike valgusetäpike, aga siiski :) Ehitus on nüüd seal maal, et meil on põrand maas ja seinad krunditud. Nüüd veel värv peale ja liistud maha ning olengi valmis köögimööbli valimiseks. Ma nii põnevil ja veidi ka paanikas, sest nii palju asju on vaja otsustada ja valida ja otsustada... Aga rohkem ikka põnevil kui paanikas :)
Blogimiseni!

Kommentaare ei ole: